Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Představte si, že vás reklamy stojí víc, než vám vydělají. Co uděláte? Vzdáte to?
Náš klient BB Elektro se nevzdal. Ozval se nám a jeho byznys začal šlapat. Z původního PNO 92 % jsme se dostali na 6,29 %. A místo 50 000 klient utrží až 3 miliony Kč měsíčně. Ale na rovinu přiznáváme. Nebylo to jednoduché.
Z nefunkčních reklam jsme vykřesali páteř prodeje. Pochopili jsme složitý obor a znásobili prodeje.
BB Elektro prodává elektroinstalační materiál. To máte jističe, kabely, vypínače, fotovoltaiku. Názvy jednotlivých produktů často vypadají spíš jako EAN.
Proto jsme museli obor pochopit do posledního kabelu, než jsme se vůbec pustili do práce. Co všechno potřebuje zákazník, který staví domácí fotovoltaickou elektrárnu? Jak se liší kabel A od kabelu B?
Bylo to náročné, ale zvládli jsme to. Se složitými obory si rozumíme.
Když chcete zvýšit tržby (a vaše kampaně nefungují), potřebujete bojový plán. Strategii.
V té naší byste našli tyto kroky:
A jaké jsou trendy v elektroinstalaci? Čím dál tím víc lidí se zajímá o fotovoltaiku. S tímto zjištěním jsme šli za klientem, který rozhodl: Odteď budeme prodávat i fotovoltaické panely a příslušenství, které dřív nebylo v nabídce.
Jen toto rozhodnutí klientovi vydělalo miliony.
Původní kampaně klientovi nevydělávaly. Proto jsme před sebou měli pořádný kus práce:
Postupně jsme vyladili reklamy na Googlu, Seznamu, Facebooku, Heurece a Zboží.cz. Začali jsme vydělávat.
PNO (podíl nákladů na obratu) se pod taktovkou Adsvantage snížil na 6,29 %.
Všem našim klientům fungovaly chytré nákupní kampaně Googlu (SmartShopping). To jsou ty reklamy s fotkou, které vám vyběhnou nahoře ve vyhledávání.
Jenže v průběhu spolupráce Google tyto kampaně zrušil. Místo nich přišly kampaně Performance Max, které spojují všechny kanály Googlu.
Přiznáme se vám, tahle změna nás nenadchla. Ale jsme tady od toho, abychom klientovi vydělávali, i když se podmínky změní. Proto jsme se vrhli na Performance Max:
Proč segmentace podle ceny?
Představte si, že prodáváte jeden produkt za 10 Kč a druhý za 50 000 Kč. Dává vám smysl platit stejně za reklamu na oba? Ani nám ne. Díky rozdělení produktů podle ceny jsme každé kategorii věnovali tolik peněz a pozornosti, kolik potřebovala.
Jak se daří BB Elektro po roce spolupráce s Adsvantage?
Z tržeb okolo 50 tisíc měsíčně jsme se posunuli na 2 až 3 miliony v silných měsících.
Reklamy vám musí vydělávat – tak jako BB Elektro. Jestli tonedělají, nevzdávejte se. Ozvěte se nám.
Začněte hovorem s naším CEO Michalem.
Adsvantage jsme oslovili, abychom posunuli náš e-shop zase o kus dále. Pomohli nám vyřešit nepovedený přechod ze starého e-shopového řešení na nové za co jim moc děkuji. Troufám si tvrdit, že díky správnému nastavení Google Ads, sklik.cz, zboží.cz, heureka.cz, facebook nám tržby rostou i přes složitosti trhu a držíme stanové PNO. Celý tým si drží profesionální a flexibilní přístup.
Vyzkoušejte si s námi spolupráci třeba jen na měsíc. Sami uvidíte, že váš e-shop roste.
A když ne? Můžete to zase dělat po starém.